Johann Cloete - April 23, 2023

Maar God

Hallo daar! Ons is baie opgewonde om vandag 'n boodskap met julle te deel wat 'n groot impak op julle lewens kan hê. Hierdie boodskap is getiteld "Maar God" en is gebaseer op Efesiërs 2:1-11. In hierdie gedeelte beskryf Paulus die wanhopige toestand waarin ons as mense verkeer het, sonder God en sonder hoop in die wêreld. Maar God... twee woorde wat 'n baie kragtige betekenis het. In hierdie preek sal ons verken wat dit beteken dat God ingegryp het en ons lewens verander het. Ons nooi julle uit om saam met my te luister na hierdie inspirerende boodskap en om te ontdek hoe God kan ingryp in jou lewe en jou van die dood na die lewe kan bring. Laat ons saam leer hoe God se genade en liefde ons kan bevry en 'n nuwe betekenis aan ons lewens kan gee.

From Reeks: "Church Alive"

Die Kerk is 'n lewendige liggaam, geskep deur God se kragtige hand en geroep om sy liefde en woord te versprei. In hierdie preekreeks gaan ons die boek van Efesiërs bestudeer en ontdek hoe die Evangelie ons roep om die Kerk weer lief te kry en dit te laat lewe na die Paasfees gebeure. Die eerste helfte van die boek, Efesiërs 1-3, vertel die storie van die Evangelie en hoe dit ons gevorm het tot 'n nuwe gemeenskap in Christus. Die tweede helfte, Efesiërs 3-6, gee praktiese insig in hoe ons as gelowiges in hierdie gemeenskap kan leef. Ons gaan leer oor die Kerk as 'n uitverkore volk, 'n kragtige gemeenskap, 'n herskepte liggaam, 'n verenigde familie, 'n gemeenskap met 'n toekoms, en 'n gemeenskap wat in liefde bly. Ons gaan ook leer oor die noodsaaklikheid om in eenheid, reinheid, liefde, harmonie en oorwinning te wandel. Kom sluit by ons aan vir hierdie lewendige reeks en ontdek hoe ons as Kerk kan lewe en groei in die volheid van Christus.

More From "Church Alive"

Powered by Series Engine

Praat met Ons